aRtelierul la Plai 2008

Festivalul Plai 2008 – Timişoara
Într-un spaţiu fără bariere, amenajat neconvenţional, am pictat împreună ghivece de ceramică şi am sădit în ele speranţe de viitor.
Mulţumim pentru participare Consiliului Seniorilor Timişoara şi beneficiarilor Centrului de zi pentru vârstnici “Sfinţii Arhangheli Mihail şi Gavril”.

!
Pozele de mai sus nu au caracter comercial. Ele au fost postate doar pentru ca voi cei care ne-aţi fost alături în cadrul aRtelierului de la ”plai 2008″ să rămâneţi cu o amintire frumoasă.
Pe cei care se simt ofensaţi în vreun fel îi rugăm să ne trimită un mail la adresa cristinabugariu@gmail.com şi vom proceda imediat la descărcarea pozei de pe blog.
Vă mulţumim!

2 gânduri despre „aRtelierul la Plai 2008

  1. dede spunea…
    putine poze.
    6 iulie 2009, 19:42

    adi spunea…
    merci pt poze!!!
    8 iulie 2009, 13:58

    Anonim spunea…
    am fost si eu la Plai. a fost super misto. mi-a crescut si floarea din ghiveci. anul asta mergeti ?
    10 iulie 2009, 11:05

    Anonim spunea…
    si eu am fost la Padurea Verde sa pictez ghivece. nu aveti mai multe poze? cand mai mergeti?
    Gabi, 12 ani
    14 iulie 2009, 17:05

    Damian Maria spunea…
    buna, e faina ideea cu atelierul. am si eu un baiat de 9 ani si as vrea sa-l aduc din toamna. acuma e in vacanta. felicitari!!
    14 iulie 2009, 17:08

    Anonim spunea…
    foarte fain!!! a fost foarte multa lume la voi la casuta!
    Mark
    17 iulie 2009, 12:14

    Marga spunea…
    salut
    anul asta cu ce noutati mergeti la plai?
    17 iulie 2009, 14:31

    Anonim spunea…
    am fost si eu anul trecut la Plai.
    poze de la Mehala nu aveti?
    adinutza19
    17 iulie 2009, 14:33

    Anonim spunea…
    ala din poza e prefectuuuuuu???????
    cum l-ati facut sa picteze ghivece?
    yDan
    17 iulie 2009, 17:23

    Lavinia spunea…
    Ceau!
    Sunt Lavinia si am 14 ani. Am pictat si eu un ghiveci anul trecut la Padurea Verde. Sunt foarte nerabdatoare sa vad ce veti face anul acesta. Mult succes!
    24 iulie 2009, 19:38

    Anonim spunea…
    cu ce se ocupa consiliul seniorilor? tine de consiliul local sau de consilile de cartier? cum s-a constituit?
    Liviu M, 37, zona Steaua
    24 iulie 2009, 19:50

    (comenturile de mai sus au fost mutate de pe artelierdeidei.blogspot.com)

Lasă un răspuns

