aRtelierul la Plai 2009

Festivalul Plai 2009 – Timişoara
11-12-13 Septembrie – Muzeul Satului Bănăţean – Timişoara

!
Pozele de mai sus nu au caracter comercial. Ele au fost postate doar pentru ca voi cei care ne-aţi fost alături în cadrul aRtelierului de la ”plai 2009″ să rămâneţi cu o amintire frumoasă.
Pe cei care se simt ofensaţi în vreun fel îi rugăm să ne trimită un mail la adresa cristinabugariu@gmail.com şi vom proceda imediat la descărcarea pozei de pe blog.
Vă mulţumim!

Un gând despre „aRtelierul la Plai 2009

  1. vaca verde spunea…
    foarte dragut, multumim! copilul o sa se bucure mult cand o sa se vada „muncind” 🙂
    17 septembrie 2009, 12:58

    Anonim spunea…
    frumoasa prezentarea voastra. de fapt cea mai frumoasa de la plai 09. felicitari.
    Karmina
    17 septembrie 2009, 17:58

    Mari spunea…
    merci pt poze:)) super faine
    17 septembrie 2009, 18:00

    Robert spunea…
    eu am 10 ani si vreau sa vin, dar mami nu ma lasa. ma duce la vioara dar mie nu imi place.
    am pus fluturele de la voi pe perete in camera mea!!!
    Robert
    17 septembrie 2009, 19:01

    Anonim spunea…
    abia am asteptat sa vad pozele. misto. am descarcat doua in care sunt si eu. tks.
    17 septembrie 2009, 19:02

    Raluca, 34 ani spunea…
    spatiul vostru a fost cel mai deosebit aranjat, ca si anul tecut dealtfel si activitatile pe care le-ati facut cu copii au fost cele mai faine. majoritatea celorlalti participanti s-au concentrat pe prezentatea firmei sau organizatiei lor si mai putin au dat atentie vizitatorilor si in special copiilor. de la voi au plecat copii acasa cu cate un tablou confectionat chiar de ei si cu bijuterii si figurine de ceramica pictate chiar de ei. foarte fain. felicitari voua si sa continuati tot asa!
    17 septembrie 2009 18:49

    17 septembrie 2009, 19:03

    Anonim spunea…
    numai pt voi si s-a meritat sa venim la plai. daca nu ati fi fost voi ar fi fost prea scump biletul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vlad, tatic

    ps: merci pt poze
    17 septembrie 2009 18:52

    17 septembrie 2009, 19:04

    Anonim spunea…
    biletele au fost mult prea scumpe. noi am vrut sa intram cu 2 copii dintre care unul are deja 13 ani si jumatate si ar fi trebuit sa platim 3 bilete x 35 de roni. mult prea scump. pe noi nu ne intereseaza spectacolele, am fi dorit sa vedem atelierele si filmele. dar am ales sa nu intram. de 100 de roni le cumparam copiilor rechizite pt scoala.
    maria, 39, timisoara
    17 septembrie 2009, 20:11

    Iasmina S spunea…
    am fost la plai si am vazut atelierul vostru, foarte interesant. Copilul meu are doar 2 ani si am vazut la informatiile despre program si grupe ca trebuie sa aibe minim 4 ani. mai asteptam 2 ani:)
    18 septembrie 2009, 15:47

    Lavinia si Mihai spunea…
    super pozele. merci! o sa se bucure fetita noastra. succes in continuare!
    18 septembrie 2009, 15:59

    Anonim spunea…
    salut!
    am vrut sa va zic ca toate colegele de la scoala mi-au laudat medalionul si cerceii. din pacate eu am plecat repede si nu am stat sa-mi faceti poza. poate la anul……………
    va pup, Teo
    18 septembrie 2009, 16:23

    Mirela, 36, Timisoara spunea…
    multumim pt poze si pt doua zile superbe petrecute impreuna cu copii nostri la aRtelierul de idei.
    18 septembrie 2009, 16:52

    Bianca Avram spunea…
    Mi-a placut foarte mult la aRtelier, la Plai 2009. Am fost si anul trecut…la pictat ghivece. Floarea sadita in ghiveciul pictat de mine, e mare si e la mine in camera, pe pervaz.Pozele sunt foarte frumoase. Abia astept sa vin la aRtelier.
    18 septembrie 2009, 18:02

    Anonim spunea…
    ghiveciul meu cu floare fe anul trecut, anul acesta a primit un fluture.
    as fi vrut si un avion, dar nu am mai avut timp.
    Ceau. Paul 11 ani
    18 septembrie 2009, 18:39

    Ducu, 10 ani spunea…
    eu de ce nu am poza? am facut si eu si magnet cu ghiveci de pus pe frigider si avion.
    18 septembrie 2009, 18:47

    Anonim spunea…
    Ceau,
    Eu sunt Denisa si am 11 ani.Am pictat la voi cercei si medalion pentru mama mea. Ii plac foarte mult si a mers cu ele la servici. Pentru tati am pictat un ghiveci de frigider.O sa vin si eu la voi.
    18 septembrie 2009, 19:21

    Nico spunea…
    Am luat pozele. Multumesc foarte mult.
    18 septembrie 2009, 19:23

    Albert 13 ani, Timisoara spunea…
    Am facut cu tati rama la avion si la fluture si le-am agatat pe perete in camera mea.Sunt foarte frumoase si sunt mandru de ele.
    Albert 13 ani, Timisoara
    18 septembrie 2009, 19:31

    Anonim spunea…
    am fost si eu impreuna cu fetita mea dumineca si ne-a placut foarte mult. Excelenta ideea cu fluturii si medalioanele. Ati pus copii la traba, si parintii :))))
    Angela Pop
    18 septembrie 2009, 20:15

    Anonim spunea…
    Eu am facut un fluture colorat si mami la luat si la dus la servici la birou. Vreau sa vin sa fac mai unul.
    Eu sunt Maya. Si nu am nici poza.
    18 septembrie 2009, 20:42

    Anonim spunea…
    Copiii au avut intrarea gratuita la plai. Au fost activitati minunate pentru ei.
    19 septembrie 2009, 18:07

    Anonim spunea…
    a fost fain la plai. multumesc pt poze. foarte faine 🙂
    Radu
    21 septembrie 2009, 14:08

    emi spunea…
    buna ziua, am 17 ani si am fost si eu la festival anul trecut. mi a placut idea voastra cu ghivecelele si cu plantatul sperantelor de viitor. ce faceti anul acesta? abia astept sa ne intalnim. nu faceti ore de curs si pentru adolescenti?
    emi
    14 august 2009, 13:06

    Camil T spunea…
    Salut. Eu n-am mai fost la acest festival pana acum dar mi se pare o idee interesanta chestia asta cu multiculturalitatea. Am intrat si pe pagina lor si am vazut ca au tot felul de invitati. Anul acesta am sa vin si eu ca din toamna sunt la faculta in Timisoara. Eu sunt din Craiova. Imi place ideea cu aRtelierul si as vrea sa existe si in Craiova asa ceva, deoarece am o surioara de 6 ani foarte talentata la desen. Mult succes!
    14 august 2009, 14:35

    Anonim spunea…
    cred ca festivalul plai e ceva inedit pentru orasul nostru si e interesanta ideea cu partenerii culturali. ar trebui sa-si faca mai multa publicitate. succes cu artelierul de idei! super idee!
    va salut. adi C
    14 august 2009, 16:42

    Roxana Z, 28 spunea…
    am fost anul trecut la standul vostru de la plai si mi-a placut ideea cu sperantele de viitor plantate in ghivece pictate de noi. ma bucur ca v-ati decis sa continuati prin infiintate a aRtelierului. aveti idei faine si e pacat sa le tineti pentru voi. impartasitile cu noi. ne vedem si anul acesta la plai!!!! va pup.
    14 august 2009, 16:47

    un timisorean spunea…
    ma bucur sa vad ca in timisoara se intampla si lucruri bune. Eu sant un artist plastic de 42 de ani care a avut sansa deosebita de a colinda lumea si care a vazut multe, si bune si rele. Imi place si ideea festivalului care reuseste sa reuneasca primarie, consiliu, ambasade, organizatii, muzica, arta etc, cat si ideea artelierului de idei. O sa trimit un mail pe adresa cristinabugariu@gmail.com si sper intr-o colaborare. As avea multe de impartasit copiilor dar pana la voi n-am gasit un mediu care sa ma inspire. Imi place ce faceti. O sa va caut si la festival. Succes!
    14 august 2009, 17:18

    Anonim spunea…
    hi, ne vedem la plai!
    gg

    14 august 2009, 20:25
    Anonim spunea…
    BUna, sunt o mamica din Timisooara si as vrea sa va felicit pentru ffelul in care v-ati prezentat anul trecut la festivalul plai. A fost deosebit standul vostru si copiilor le-a placut de minune. Pe cel mare de 6 ani as vrea sa-l inscriu din toamna la atelier. Mi-au mai placut la festivalul de anul trecut si cei de la carturaresti.
    Bafta pentru anul acesta.
    Vica
    14 august 2009, 20:30

    DiAnDi spunea…
    SUPERRRRRRR FESTIVALLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!
    14 august 2009, 20:32

    Anonim spunea…
    o sa fie muzica interesanta la festivalul de anul asta
    bodo28
    14 august 2009, 22:31

    DIA spunea…
    imi place ESMA la dementa, abia astept sa o vad
    tineti-o tot asa
    14 august 2009, 22:49

    Sorin Pancu, 36, Arad spunea…
    misto festivalul, muzica buna diferita de ce asculti prin cluburi, cultura, arta, interesant
    am fost si anul trecut si mi-a placut in special G Lese si ce-ati facut voi cu ghivevele a fost misto
    14 august 2009, 23:51

    Anonim spunea…
    E interesant festivalul si imi place si ideea aRtelierului vostru pentru copii. Am o cunostinta care isi duce copilul la voi si e foarte multumita. Eu am 32 de ani si nu am copii dar sper sa mai tineti deschis pana cand o sa am si eu :)))). Multa bafta in tot!
    Adnana V.
    16 august 2009, 21:22

    picaSSo18 spunea…
    va salut
    imi place plaiul si mi-ar placea sa fie biletele mai ieftine sint putin cam scumpe
    in rest e ok
    16 august 2009, 21:35

    Anonim spunea…
    Cu ce idee geniala veniti la plai anul acesta?
    mOnA, Timisoara
    16 august 2009, 22:19

    citizenTM spunea…
    Voi ar tebui sa faceti o actiune si la „Mica Viena” in p-ta Unirii, ar da bine c hestia cu ghivecele pictate si cred ca v-ati face si publicitate, desi nu cred ca mai aveti nevoie la ce idei aveti. Era o sugestie. V a salut si va doresc succes.
    16 august 2009, 22:28

    Anonim spunea…
    cooooooooooooooooooooooooooooolll!
    16 august 2009, 22:29

    Anonim spunea…
    buna dimineata, numele meu este Luana si am 26 de ani. as dori sa va felicit pentru ideea cu atelierul de idei. e foarte faina si copii nostri au nevoie de asemenea locuri. eu am un baietel dar abia are 2 anisori. va dores mult succes si ne vedem peste vreo 2 ani.
    17 august 2009, 10:05

    Anonim spunea…
    abia astept sa ne vedem la festival! sunt foarte curioasa ce faceti anul acesta..
    Bianca
    17 august 2009, 16:54

    Aida spunea…
    Chiar, de ce nu faceti o actiune in piata Unirii. La festivalul de anul trecut a fost faina idea cu ghivecele dar anul acesta nu mai mergem ca sunt prea scumpe biletele. Pentru doi adulti si un copil de 14 ani trebuie sa platim 900 000 pe zi. E foarte mult si pe noi nu ne intereseaza spectacolele de seara, noi venim pentru copii, avem 3, doi gemeni de 8 ani si cel mare de 14. Sper sa faceti ceva si in oras.
    Va pup, Aida
    17 august 2009, 17:57

    Razvan spunea…
    Ceau! Eu sunt Razvan, am 13 ani si sunt din Timisoara. Am vrut sa va spun ca planta pe care am sadit-o anul trecut cu voi, nu mai incape in ghiveciul ala mic, s-a facut foarte mare. Am avut grija de ea asa cum mi-ati spus voi si a si inflorit. Multumesc si sper sa ne vedem si anul acesta la Padurea Verde la muzeu.
    17 august 2009, 19:05

    Miranda F, TM spunea…
    am intrat intamplator pe blogul vostru si ma incantat ideea artelierului. Am si eu un fratior de 6 ani si cred ca i-ar placea sa participe la activitatile voastre. Ne vedem la festival! Va sarut si succes, Miranda
    17 august 2009, 19:13

    Anonim spunea…
    mic dar fain festivalul. de ce-i zice plai? sper sa stranga cat mai multi parteneri dintr-astia culturali si sa creasca mare.
    e tare si ghiveciaritul vostu pictural, asta ca sa fiu mai plastic. mult noroc!!!!
    Tudor, Resita
    17 august 2009, 19:20

    Anonim spunea…
    bun festivalul, ne vedem sigur in septembrie. anul asta ati ales lineup interesant. ghivecele.. veniti si voi sper! frate-miu e mort dupa voi, de anul trecut ma tot intreaba cand mai pictam.
    bafta
    SORIN89TM
    17 august 2009, 20:47

    calin, TM spunea…
    bravo pentru tot ce faceti pentru copii. buna idea cu artelierul. aveti idei faine. bravo de 10 ori.
    18 august 2009, 19:12

    Anonim spunea…
    astept festivalul asta de 1 an 🙂
    alex
    18 august 2009, 19:39

    (comenturile de mai sus au fost mutate de pe artelierdeidei.blogspot.com)

Lasă un răspuns

