„Cadouri de crăciun”, expo & workshop

CADOURI DE CRĂCIUN
expo şi workshop aRtelier de idei
5 decembrie – 19 decembrie 2009, Iulius Mall Timişoara.

Expoziţia a cuprins lucrari din perioada septembrie – decembrie executate în cadrul aRtelierului de către copii înscrişi la aRtelier.
Pe întreaga perioadă a desfăşurării expoziţiei s-au organizat workshop-uri de pictură.

Mulţumim Iulius Mall Timişoara şi KissFM Timişoara.

!
Pozele de mai sus nu au caracter comercial. Ele au fost postate doar pentru ca voi cei care ne-aţi fost alături să rămâneţi cu o amintire frumoasă.
Pe cei care se simt ofensaţi în vreun fel îi rugăm să ne trimită un mail la adresa cristinabugariu@gmail.com şi vom proceda imediat la descărcarea pozei de pe blog.
Vă mulţumim!

10 gânduri despre „„Cadouri de crăciun”, expo & workshop

  1. Va salut! Numele meu este Marta sisunt mamica unei fetite de 5 anisori. Din pacate noi locuim in Austria si am venit la bunici doar pentru perioada sarbatorilor. Eu am fost forte impresionata de profesionalismul cu care s-au desfasurat atelierele si de realizarile copiilor care au participat cu lucrari la expozitie. Fetitei mele i-a placut foarte mult si a facut un tablou cu ingeras.
    Va doresc mult succes in continuare!

  2. Buna ziua, am fost si eu cu copii la expo si la atelierele de pictura si ne-a placut foarte tare. Copii sunt incantati de ornamentele de brad pe care le-au pictat. Va felicit si va doresc un Craciun linistit si un An Nou mult mai bun decat cel care se termina.
    Anca P, 39 ani, Timisoara

  3. am vazut si eu expozitia voastra si mi-au placut foarte mult tablourile pictate pe sticla. Din pacate nu am fost in nici o zi de sambata sa fac si eu obiecte de ceramica. Sper sa mai veniti la moll si alta data. Ceau.

  4. buna, numele meu e Maria si am fost la expozitia voastra in toate cele 3 zile de atelier. A fost minunat si copii ne-au facut cadouri tablourile cu ingerasi si braduti. Sambata asta au facut cele mai frumoase decoratiuni pt brad pe care le avem, pt ca sunt facute de ei. Multumim pt dupa-amiezele minunate pe care le-am petrecut impreune cu voi. Va pupam toti si va dorim Sarbatori Fericite!!!

  5. Daca mai vin la voi la aRtelier toata camera mea o sa fie decorata de voi. Am doua ghivece pictate, am un fluture si fratele meu are un avion de material si sambata am facut un ingerus, un brad si magneti de frigider. Si am si colier cu cercei inima. Multumesc frumos si va doresc sarbatori fericite.

  6. Eu nu am poza dar o sa vin si sambata si imi puneti atunci. Eu am facut un brad de material si magneti de pus pe frigider tot cu brazi.
    Multumesc.

Lasă un răspuns

