a fost.. zoo-aRtelier (poze)

> video

a fost.. zoo-aRtelier.. 🙂

zoo-aRtelierul, desfşurat la Grădina Zoologică din Timişoara, a avut ca obiectiv apropierea copiilor de natură şi de animalele aflate acolo, dar mai ales a adus alături trei generaţii.. copii, părinţi şi bunici.
Acţiunea a dorit să reliefeze necesitatea desfăşurării activităţilor comune părinţi/bunici-copii şi să demonstreze că un mediu neconvenţional şi o îndrumare adecvată pot stimula creativitatea nelimitată a copiilor.
Constituindu-se în adevărate echipe, părinţi şi copii, au lucrat împreună folosindu-şi imaginaţia şi simţul estetic pentru a finaliza micile tablouri din materiale reciclate.

Mulţumim tuturor celor care şi-au făcut timp să petreacă câteva ore cu noi la zoo-aRtelier.

De asemenea, mulţumim Direcţiei de MediuPrimăria Municipiului Timişoara, pentru implicarea în desfăşurarea acestei acţiuni şi în special d-lui viceprimar Adrian Orza, pentru susţinere.

!!!!
Pozele de mai sus nu au caracter comercial. Ele au fost postate doar pentru ca voi cei care ne-aţi fost alături să rămâneţi cu o amintire frumoasă.
Pe cei care se simt ofensaţi în vreun fel îi rugăm să ne trimită un mail la adresa cristinabugariu@gmail.com şi vom proceda imediat la descărcarea pozei de pe blog.
Vă mulţumim!

8 gânduri despre „a fost.. zoo-aRtelier (poze)

  1. Am fost si eu cu fetita mea la zoo-aRtelier dumineca. Pot sa spun ca m-am bucurat de clipele fericite ale fetitei mele si de ursuletul pe care l-am facut impreuna cu ea. Are doar 4 ani si a avut nevoie de muuuuult ajutor, dar a meritat!!!
    Multumesc aRtelier pentru poze!!!

  2. buna ziua,
    Sambata am fost si eu, din intamplare, cu copiii la zoo. A fost salutara actiunea voastra. Din pacate in Timisoara nu prea ai ce face cu copiii. Ma bucur ca primaria s-a implicat in sfarsit intr-o actiune frumoasa. A meritat. Felicitarile mele!!!!
    Felicia

  3. Ms numesc Oana, am 9 ani si am fost lsambata a Zoo. Mi-a placut foarte tare.
    Multumesc pentru poze. Ursuletul pe care l-am facut l-am pus in camera mea la oglinda.

Lasă un răspuns

