„Copacul dorinţelor” a prins rădăcini..

“Copacul dorinţelor” prinde rădăcini şi.. dă roade!

Ne bucurăm să vedem că mulţi dintre cititorii blog-ului au preluat ideea noastră şi ne-au trimis mail-uri cu întrebări referitoare la modul de desfăşurare a exerciţiului.

Copacul dorinţelor a fost “inventat” în ideea de a reuni mai multe concepte într-un exercitiu motivaţional care să dezvolte copiilor creativitatea, îndemânarea, capacitatea de a lucra în echipă, responsabilizarea şi evaluarea propriilor posibilităţi.
De asemenea, discuţiile copiilor împreună cu psihologul nostru pe marginea acestui exerciţiu, au avut un rol important în determinarea gradului de implicare a copiilor şi în stabilirea dependenţei lor de alte persoane, referitor la realizarea obiectivelor pe care şi le-au propus.

Ne-ar face mare plăcere dacă voi, cei care aţi preluat şi experimentat acest exerciţiu, aţi împărtăşi cu noi rezultatele pe care le-aţi obţinut, reacţiile copiilor şi poate.. câteva dintre dorinţele lor.

Haideţi ca alăturând toţi copacii pe care i-am realizat să “plantăm” o pădure!
O pădure în care copiii noştri să crească liberi, creativi, conştienţi de necesitatea protejării mediului înconjurător şi cu dorinţa de a participa activ la consevarea lui.

Citeşte şi:
Copacul dorinţelor, un exerciţiu de creativitate motivaţional, psiholog Delia Bugariu
proiectul „ARTĂ pentru MEDIU”

4 gânduri despre „„Copacul dorinţelor” a prins rădăcini..

  1. Buna ziua.
    Am intrat din greseala pe blogul dumneavoastra si am vazut ca aveti
    foarte multe idei de activitati pentru copii.
    Sunt educatoare si pt ca mi-a placut foarte mult copacul dorintelor
    l-am folosit si la grupa mea constatand cu surprindere ca toti copiii
    au reactionat foarte pozitiv, fiecare avand dorinte din cele mai diverse.
    Ma interseaza sa stiu daca in programul pe care il desfasurati aveti in vedere si colaborari cu gradinitele pentru ca ne interseaza acest lucru.
    Va multumesc si va doresc cat mai multe idei la aRtelieruldeidei.

  2. Bună
    Sunt învăţătoare şi mi-a plăcut ideea foarte mult.
    Sper să-i mobilizez pe copii şi să vă trimitem şi copacul nostru.
    Mihaela, Timişoara

  3. Sunt Alexandru si am 11 ani
    vreau si eu sa imi pun o dorinta in copac, sa se implineasca.
    Sunt cuminte si invat foarte bine si as vrea ca tati sa imi cumpere o pereche de role. Poate daca imi vede dorinta in copacul vostru se indeplineste. Eu nu am un copac in care sa o pun.
    Alexandru

  4. Buna
    Ma numesc Monica si sunt invatatoare la clasa a III a.
    Am preluat de la dumneavoastra proiectul ”copacul dorintelor” si am fost surprinsa de amploarea la care am ajuns. Chiar parintii au fost surprinsi de unele dorinte ale copiilor lor. Acestea au fost din cele mai diverse, care tin de lucruri si obiecte pe care le doresc, dar si de relatii din familie. Multumesc foarte mult pentru aceasta idee!!!! As dori sa va rog ca pentru alte proiecte ca cel cu CD-urile sau cel cu ghivecele sa explicati mai mult despre procedura de lucru.
    Bafta in continuare si multumesc!!!

Lasă un răspuns

