Nu lăsa pe ultimul moment! Vorbeşte chiar azi cu iepuraşul!!!!

Sigur te pregăteşti pentru Sărbătorile de Paşte şi probabil cauţi cel mai potrivit cadou pentru cei dragi!!!!

Cum ar fi ca anul acesta cadoul să fie mai special… şi.. făcut chiar de tine!!!

Dacă ţi se pare o idee bună te invit să participi la un curs de pictură pe sticlă adresat exclusiv adulţilor şi pregătit special pentru perioada premergătoare Sărbătorilor de Paşte!!!!

La finalul cursului vei pleca acasă cu o minunată icoană pe sticlă pictată chiar de tine (mărimea 30/40 cm).

te aştept cu drag,
Cristina Bugariu


Icoane pe sticlă – tradiţie şi tehnică

La curs vei descoperi:

> originea acestui meşteşug
> informaţii interesante despre tradiţia acestui obicei în ţara noastră
> vom face primii paşi în tehnica picturii pe sticlă

SERIA I
Data de începere: 24 martie 2011
Durată: 4 şedinţe a câte două ore fiecare (cu o pauză de 15 – 20 min)
Zilele de curs: joi, în zilele de 24 martie, 31 martie, 7 aprilie, 14 aprilie 2011
Orele: între 15:oo şi 17:oo
Locaţie: Timişoara, str Batania nr. 39
Număr de locuri: limitate (8 – 10 persoane/serie)
Accesibil: persoanelor cu vârste cuprinse între 18 şi 99 ani
Materiale necesare: toate materilalele necesare sunt puse la dispoziţia participanţilor de către noi
Costuri opţionale: rama icoanei
Preţ: detalii la telefon 0722 637 032
Modalitatea de plată: se va discuta cu fiecare participant în parte
Coordonator: designer Cristina Bugariu
* ne pare rau dar pentru seria din 24 martie nu mai sunt locuri disponibile

SERIA II
Data de începere: 26 martie 2011
Durată: 4 şedinţe a câte două ore fiecare (cu o pauză de 15 – 20 min)
Zilele de curs: sâmbăta, în zilele de 26 martie, 2 aprilie, 9 aprilie, 16 aprilie 2011
Orele: între 15:oo şi 17:oo
Locaţie: Timişoara, str Batania nr. 39
Număr de locuri: limitate (8 – 10 persoane/serie)
Accesibil: persoanelor cu vârste cuprinse între 18 şi 99 ani
Materiale necesare: toate materilalele necesare sunt puse la dispoziţia participanţilor de către noi
Costuri opţionale: rama icoanei
Preţ: detalii la telefon 0722 637 032
Modalitatea de plată: se va discuta cu fiecare participant în parte
Coordonator: designer Cristina Bugariu
* ne pare rău dar nu mai facem înscrieri nici pentru această serie

Relaxare, un cadou pentru cineva drag sau pur şi simplu o nouă meserie, acest curs îţi va aduce cu siguranţă un plus de linişte şi încredere în tine.

* pentru detalii despre alte cursuri click [aici]

* citeşte şi “Niciodată nu e prea târziu!” (click pe denumire)

4 gânduri despre „Nu lăsa pe ultimul moment! Vorbeşte chiar azi cu iepuraşul!!!!

  1. Buna Cristina,
    Speram ca suntem primele din grup care te felicitam pentru cursul de icoane. Daca la inceput am ezitat considerand ca este un moft, acum putem spune ca nu ne pare rau. A fost o experienta nemaipomenita, eu am descoperit ca-mi place sa pictez iar Carolina ca este o modalitate de relaxare grozava. Cat am lucrat cu tine ne-am simtit mai plini de entuziasm, mai generosi, mai concilianti (poate datorita temei religioase) dar si mai talentati ( asta cu siguranta datorita tie Cristina). Eu am reusit de sarbatori sa duc la manastire icoana mea si sa o sfintesc, iar cand i-am aratat-o mamei mele am plans cand am vazut-o cat de emotionata a fost afland ca am pictat-o eu.
    Multumim pentru tot!

    Gabi si Carolina

    • bună Gabi şi Carolina!🙂
      cu mult drag!!!!
      şi mie mi-a făcut plăcere să lucrez cu voi şi Gabi, mă simt onorată de emoţia şi lacrimile mamei tale.
      sper să continuaţi ce am început împreună şi arta să rămână pentru voi un izvor de energii pozitive.
      o zi frumoasă,
      Cristina

  2. Buna Cristina,
    Sper ca si tu te-ai simtit bine la noi, pentru ca noi am fost toti foarte incantati de cursul de icoane, si daca scriu asa tarziu este doar pentru ca am fost foate prinsi cu lucrul. oricum toti vorbim numai despre aceasta experienta. pentru prima data ne-am simtit cu adevarat un grup, si nu mi-am inchipuit ca arta ne poate face sa relationam asa de bine, sa ne cunoastem si sa ne descoperim. Multumesc!!!

    • bună Sorina!
      îţi mulţumesc pentru cuvintele frumoase.
      m-am simţit foarte bine la voi.. atât de bine🙂 încât ne vom întâlni din nou în luna septembrie.
      mă bucur mult că echipa voastră s-a consolidat şi vă doresc mult spor, putere de muncă şi nu uitaţi să fiţi creativi în tot ceea ce faceţi.
      o vară minunată,
      Cristina

Lasă un răspuns

