mini-aRtelier muzical.. :)

O zi frumoasă de aRtelier finalizată în acorduri muzicale.
Am cântat şi ne-am distrat pe note muzicale, am învăţat sau… cel puţin am încercat :), câteva cântecele..
Nu ştim cât de bine am cântat dar ne-am străduit din tot sufletul :).

Pentru toate acestea îi mulţumim tăticului Sarei, Vali Ungureanu, care ne-a „organizat” şi ne-a oferit o seară specială.
Îţi mulţumim şi te mai aşteptăm!!
Data viitoare te învăţăm noi un cântecel.. o să fie mai uşor.. 🙂 🙂

grupa noastră,
Sara, Sofia, Daria, Emi, Filip, Luca, Bianca (şi cei care au lipsit.. 😦 ne pare rău..)
aRtelier de idei

Lasă un răspuns

