Artă şi relaxare la Centrul de Zi pentru Persoane Vârstnice Sf. Constantin şi Elena

Săptamâna trecută am avut plăcerea să coordonez din nou ca voluntar o sesiune de art-terapie organizată de Centrul de Zi pentru Persoane Vârstnice Sf. Constantin şi Elena – Timişoara.
De data aceasta am propus beneficiarilor conceptul PoTart.
Acest concept, pe lângă meritul estetic, are avantajul de a fi foarte facil şi relaxant, potrivit oricarei vârste.
Acţiunea s-a desfăşurat pe o perioadă de aproximativ o săptămâna, timp în care bunicii, cu răbdare şi îndemânare, au realizat câteva lucrări decorative menite să înfrumuseţeze sălile centrului în care îşi petrec timpul.
Spre surprinderea şi bucuria mea, bunicii s-au organizat repede în echipe şi au participat cu încântare la această activitate.
Satisfacţia lor (şi a mea :)) a atins cote maxime în momentul finalizării lucrărilor şi al expunerii lor pe „simezele” centrului.
Sper că în cele câteva zile petrecute împreună am reusit să reamintesc importanţa artei (în orice formă a ei) în viaţa noastră şi să creez o atmosferă relaxantă şi optimistă.
Mulţumesc din tot sufletul pentru încă o lecţie de voinţă, pentru câteva zile în care m-am încărcat cu energie pozitivă şi… cum spuneam.. „niciodată nu e prea târziu!„..

Cristina Bugariu

Lasă un răspuns

