“O călătorie în timp – Egiptul antic”- aRtelier de tehnica modelarii în lut şi pictură, iulie 2011. Pooozeee!!

După o întreagă lună în care ne-am plimbat pe urmele faraonilor şi am descoperit o mulţime de lucruri minunate (ce sunt faraonii, ce sunt piramidele şi cum au fost construite, cum se confecţionează papirusul.. etc ) s-a încheiat şi călătoria noastră prin Egiptul antic.
Cu ajutorul lutului am modelat vase, plăcuţe decorative cu Tutankamon, piramide.. le-am uscat bine iar apoi le-am pictat.
Şi uite aşa copiii şi-au îmbogăţit colecţia de obiecte personale confecţionate chiar cu mânuţele lor şi au asimilat noi cunoştinţe despre o civilizaţie veche şi fascinantă.

Mulţumim tuturor copiilor care ne-au însoţit în această călătorie!

Vă aşteptăm în luna august la “Arborele vieţii” – aRtelier de tehnica mozaicului!!

Citeşte şi IMPORTANT!!

Lasă un răspuns

