Îngeraşi pentru îngeraşi. Centrul de zi pentru copii Sf. Nicolae – Timişoara

Eram fooooooarte nerăbdătoare să-i cunosc pe copiii de la Centrul de zi pentru copii Sf. Nicolae.
Şiiii.. în sfârşit s-a întâmplat!!!🙂
Am fost plăcut surprinsă de sensibilitatea lor, de dorinţa lor de a încerca lucruri noi şi de a dobândi cunoştinţe noi.
Au fost nesperat de cuminţi şi de atenţi🙂, deşi.. mă aşteptam să fie foarte năzdrăvani.. nu de alta.. dar.. sunt copii🙂 şi copiii.. SUNT NĂZDRĂVANI!!
Am petrecut alături de ei câteva ore minunate şi PROMIT să mă reîntorc cu noi surprize pentru ei.
Aşa DA.. timp de calitate!!

O zi deosebita în care îngeraşii de la Centrul de zi pentru copii Sf. Nicolae – Timişoara, cu răbdare, atenţie şi îndemanare şi-au creat fiecare propriul îngeraş.

cu mult drag şi cu o promisiune pe care am să o ţin cu siguranţă,
Cristina Bugariu

Lasă un răspuns

