„îngeraşi” cu colinda la Căminul pentru Vârstnici – Timişoara

.. şi pentru că aşa am promis, nu am uitat de bunicii de la Căminul pentru Vârstnici – Timişoara şi.. în ajun de Crăciun 2011 le-am pregătit o mică surpriză..
cu multă dăruire şi atenţie am confecţionat câte un îngeraş pentru fiecare cameră a bunicilor.
astfel, înarmaţi cu.. îngeraşi şi colinzi am petrecut căteva momente frumoase alături de ei.

mulţumim tuturor celor care şi-au făcut timp să ne fie alături în această acţiune: copiilor Adela, Lorena, Patricia, Andi, Anda, Daria, Andrada, Denisa, Mara, Brenda, bunicii Rodica, mamicilor Marcela, Violeta, Isabela, Sorina şi tăticului Alex.
de asemenea mulţumim Isabelei, Marcelei şi Sorinei şi pentru contribuţia lor materială la cadourile pregătite pentru bunici.

vă mai aşteptăm alături de noi şi la alte acţiuni,
aRtelier de idei

Lasă un răspuns

