“Mami, mi-am pictat tricoul!” IAR mi-am pictat tricoul!!!!!!!!! ;) – aRtelier de pictură pe material textil

Imagine

şi pentru că e luna iunie 2012, aşa cum v-am obişnuit deja, reîncepem aRtelierele de vacanţă

vine vara!!!! şi trebuie să ne pregătim de vacanţă, de mare.. de soare… de drumeţii…
de ce avem nevoie??? de tricouri, bineînţeles!!!! dar nu orice fel de tricouri… ci unele PERSONALIZATE!!!!!

aşa că.. primul dintre aRtelierele de vacanţă este… “Mami, mi-am pictat tricoul!”

fiecare copil va primi câte un tricou pe care va avea şansa să îl deseneze şi apoi să îl picteze singur, folosindu-şi imaginaţia şi afinităţile cromatice.
vom folosi culori speciale pentru materiale textile şi astfel tricourile vor deveni perfect “funcţionale” :) iar copiii le vor purta pe întreaga perioadă a verii, devenind astfel ambasadorii propriilor creaţii.

înscrierile la acest aRtelier se fac până cel târziu în data de 20 mai 2012 la tel. 0722 637 032

locurile sunt limitate!!!!!!

poze cu câteva dintre tricourile pictate anul trecut la acest aRtelier aici!!!!

Lasă un răspuns

