Art terapie la Centrul de Zi pentru Varstnici Timisoara

Zile senine petrecute impreuna cu oameni frumosi!

Asa au fost lunile martie si aprilie, luni in care ne-am pregatit pentru expozitia „Mansarda cu flori” (11-12 aprilie 2014).

Beneficiarii de la Centrele de Zi pentru Varstnici Timisoara au expus alaturi de copiii de la aRtelierul de idei, pe simezele Bastionului Theresia Timisoara.

In spatiul cald si preietenos al Centrului de Zi pentru Varstnici Sf. Arhangheli Mihail si Gavril Timisoara, intr-o atmosfera pe masura, am invatat sa desenam flori si sa pictam, de data aceasta pe panza.

Pe langa panzele colorate, sufletele la fel de colorate ale bunicilor ma lasa, ca de fiecare data.. fara cuvinte.

Le multumesc bunicilor, din tot sufletul, pentru caldura si bucuria cu care ma primesc in mijlocul dumnealor de fiecare data.
Fiecare moment petrecut impreuna, ma duce cu gandul la bunicii mei si mi-ar fi drag sa ii mai am alaturi si de ce nu (!!?).. sa pictam impreuna.

Cu admiratie si mult respect,
Cristina Bugariu

P1210281 P1210214 P1210239 P1210252

Lasă un răspuns

