5 ani de aRtelier! 5 ani de… poveste!

5 ani de… poveste!
5 ani pe care i-am petrecut impreuna cu voi, creand amintiri frumoase!
Au trecut repede acesti ani…
Am pictat, am construit, am inventat, am modelat… am crescut impreuna si ne-am dezvoltat creativitatea si personalitatile.
Am invatat unii de la altii!
Am invatat sa daruim! Din timpul nostru, din experienta noastra, din imaginatia noastra.. din sufletul nostru!
Va multumim tuturor…. copii, parinti, bunici… celor care ati trecut pragul aRtelierului.
Multumim partenerilor nostri, pentru contributia la reusita fiecarui eveniment.
Multumim si voua, celor care ne-ati sustinut si in actiunile noastre de suflet, menite sa ofere putina alinare copiilor si bunicilor mai putin norocosi.
Multumim voluntarilor, care ne-au ajutat neconditionat si alaturi de care am reusit sa facem, de multe ori, mai mult decat ne-am propus.
Multumim celor care ne-au gazduit actiunile, vernisajele, expozitiile, celor care ne-au fost invitati in diverse ocazii si care prin notorietatea lor au adus un plus de valoare evenimentelor noastre.
Multumim pentru poze, pentru comentarii, pentru like-uri.
Multumim pentru incredere!
Multumim pentru 5 ani fantastici!!!!!!!!!!!!

aRtelier de idei

Lasă un răspuns

