Program de vacanță – 2018

Fotografia postată de aRtelier de idei.

Salutare… copii, părinți și bunici!!!! 🙂
Să ne cunoaștem…. eu sunt o lebăduță drăguță, desenată de Iasmina cu muuultă, multă răbdare. Îi mulțumesc că s-a gândit să îmi dea viață și puțină culoare.
Dacă mă întrebați ce fac, vă pot spune că… mă simt bine, relaxată, plutesc printre modele spre vacanță și sunt nerăbdătoare să vă întâlnesc! 🙂
Împreună cu Delia și Cristina, v-am pregătit multe aRteliere interesante pentru această vacanță.
Pe aripile mele albe, vom călători prin locuri uimitoare și vom învăța lucruri noi. Vom zbura până la soare și repede inapoi!
Ce ziceți… se încumetă cineva să mă însoțească? 🙂

19, 20, 21 iunie – Călătorie în lumea fotografiei (fotografia analogică, digitală, practică foto)
26, 27, 28 iunie – India, o lume fascinantă (bijuterii tradiționale indiene, pictură pe sticlă)
3, 4, 5 iulie – Colorăm lumina! (tehnica vitraliului)
10, 11, 12 iulie – Pe urmele marilor artiști (istoria artei, portrete – reproduceri după mari artiști)
17, 18, 19 iulie – Gospodăria bunicilor (modelaj în lut, pictură)
21, 22, 23 august – Vreau să știu! (3 tehnici de pictură – acuarelă, tempera, ulei)
28, 29, 30 august – Bufnițuca levănțuca (desen creație, croit textil, cusut ornamental)
4, 5, 6 septembrie – Tradiții românești (tehnica linogravurii, înrămare)
11, 12, 13 septembrie – Hârtie cu parfum (tehnica fabricării hârtiei manuale, caligrafie, monogramă)
18 septembrie 2018 – începerea anului de aRtelier 2018 – (iunie) 2019

Nu uitați să vă înscrieți din timp!
Locurile sunt limitate!

Telefon inscrieri: 0722 637 032
https://artelierdeidei.wordpress.com

aRtelierele (unele) se adresează atât copiilor cât și adulților care vor să mai copilărească un pic. 🙂

Lasă un comentariu